سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 12298 | بازدیدهای امروز: 1
درباره خودم
پاییز 1385 - دو تا میم (ماهواره وموزیک)
پیمان
آخر هر چی با حال
لوگوی وبلاگ

جستجو
لینک های دوستان
شیراز ست (سارا)
ساترا (علی)
تاپ ست
ایران پلاس
اشتراک
 
مطالب قبلی
پاییز 1385
تابستان 1385
سلام.چطورین ؟ بچه ها به علت پایین بودن بازدیدای وبلاگای سیستم پارسی بلاگ تصمیم گرفتم که وبلاگ رو به سیستم دیگه ای منتقل کنم.پس توجه داشته باشید که حد اکثر تا پس فردا آدرس جدید وبلاگ رو تو یکی از سیستمای پر قدرت وبلاگ سازی بهتون معرفی میکنم..............................آدرس جدید دو تا میم در سیستم جدید--------------------------------------به زودی...


نویسنده: پیمان(سه شنبه 85/7/11 :: ساعت 8:22 عصر)
لینک های مرتبط: خارج از میم

http://2tamim1.parsiblog.comفکر میکنین 20 سال دیگه تو بین کانالای ایرانی ماهواره چه خبر باشه ؟

کانال تی تیری برای بیستمین سال پیاپی پخش مسابقات جام جهانی 2006 رو از سر گرفت !!

شهرام اصلانی مجددا از کانال شبخیز جدا و به کانال آی پی ان برگشت !!!!

دکتر مضاهری برای اولین بار به یک عمل جراحی مغز ! از راه تلویزیونی دست زد !!

آی سی سی پخش فیلمهای قبل از انقلاب 57 ! رو در برنامه ای با عنوان فیلمهای فوق کلاسیک !! از سر گرفت.

نادر رفیعی سر انجام برای ترک اعتیاد 20 ساله اش به مرکز ترک اعتیاد امید ایران مراجعه کرد !!!!

حال کردین ؟ بچه ها تا آپ بعدی وبلاگ بای. 




نویسنده: پیمان(شنبه 85/7/8 :: ساعت 9:11 عصر)
لینک های مرتبط: از موسیقی

http://2tamim1.parsiblog.comعنوانا :

ام آی تیوی مجددا مجاز شد

ام ان تیوی این بود ؟

می شاپ و ام تی سی فاشیون در یک مسیر

آی پی ان دکتر را رسوا کرد !!!

آریا اولین کانال ایرانی از کانادا

صدای آمریکا صدای 24 ساعته

ایران ما نیامد

بقیش : کانال ام آی تیوی بعد از این که ام ان تیوی به دست مدیر سابق اون در لندن تاسیس شد مجوز خودش رو در ایران که از آن اون مدیر بود از دست داد ولی خبر رسیده که بعد از چند روزی که این شبکه با پخش چند کلیپ سیاسی موافق دولت مانند اون چه که توی ایام دفاع مقدس و  هفته دولت شاهد بودیم و همچنین کلیپهایی مذهبی تونسته رضایت مسولین رو جلب کنه تا در این زمان ما شاهد حیات 3 کانال از این نوع یعنی ایران موزیک-ام ان تیوی و این شبکه باشیم.

خبر دوم رو به علت پیشرفت کیفی برنامه های مهاجر نتورک در طول این 2 روز دیگه باز نمیکنم !

مدتی بود که مد مسابقه سازی و برنامه هایی این چنین در بین شبکه های فارسی زبان گسترش پیدا کرده بود.اما این بار انگار قراره که این مد به جهت خود مد بره و در همین راستا به زودی 2 کانال که فقط در این رابطه هستن رو شاهد خواهیم بود.یکی ام تی سی فاشیون که هنوز نیومده و دومی که به نظر میرسه جالب تر باشه کانال می شاپ که در دوبی قرار داره و فکر میکنم اصلا یه عرب مدیر اون باشه.فرکانس می شاپ همون فرکانس پی ام سی هست که البته این شبکه الان در پخش آزمایشی به سر میبره.

اگه یادتون باشه یه چند مدتی کل شبکه آی پی ان اختصاص پیدا کرده بود به پزشکی با انرژی شفا بخش به اسم دکتر ! محمد علی اکبری و این شخص با تبلیغات وسیعی که آی پی ان براش ترتیب داده بود داشت به موفقیت های غیر قابل حد زیادی دست میافت.اما چند روزی هست که با برملا شدن حرفهای کذبی که این شخص مخصوصا در رابطه با مدارک جعلی خودش زده بود و این افشاگری ها رو مهران عبدشاه مدیر این کانال در برنامه پر طرفدار حکایت ها و شکایتها اعلام کرد کاسه کوزه دکتر قلابی بد جوری شکسته شده.مهرانم با این کار خودش بعد از افشاگری کارای شبخیز یه بار دیگه به یه افشا گری تاریخی دست زد.راستشو بخواین من حرفای مهران و در این رابطه باور کردم چون اعتقاد دارم اون زیاد در قید و بند و این جور حرفا نیست و میتونه خیلی چیزا رو برملا کنه.

بیست و پنجمین کانال قابل دیدن فارسی زبان در ماهواره هاتبرد امروز به روی ایر اومد تا از همین امروز یعنی 1 اکتبر برنامه های خودش رو شروع کنه.این کانال آریا تیوی نام داره و اولین شبکه ایرانی از کاناداست.بر طبق تیزرهایی که من امروز از برنامه های آریا دیدم به نظر میرسه که این شبکه شبکه ای حرفه ای و برنامه ساز باشه.به هر حال آریا از کانالایی خواهد بود که حتما به اون ها نیاز زیادی وجود داره.فرکانس این کانال در هاتبرد هست : 11116 (فرکانس کانال هایی مث طپش و ام ان تیوی و ...).

از اول سال آینده میلادی کانال سیاسی صدای آمریکا به یک شبکه 24 ساعته فارسی زبان تبدیل میشه و با توجه به ساختار حرفه ای این کانال این اتفاق مبتونه یک اتفاق تاریخی در عرصه رسانه های سیاسی ایرانی باشه.برنامه ساعت 7 هم که قرار بود از ماه شهریور در این شبکه شروع بشه از اون تاریخ همراه با برنامه های دیگه آغاز خواهد شد.(این وبلاگ یه وبلاگ سیاسی نیست و عنوان کردن چنین خبرایی فقط به منزله اطلاع رسانی هست.از شما هم میخوام که در قسمت نظرات تا حد ممکن از دادن نظرای سیاسی خودد اری کنین.)

با این که قرار بود کانال ایران ما به عنوان چهارمین شبکه مجاز از ماه شهریور به روی ایر بره ولی این اتفاق نیفتاده.به هر حال امید واریم این شبکه به سرنوشت پرشین که من هنوزم حسرت قطع شدنش رو میکشم دچار نشه.

 

 




نویسنده: پیمان(جمعه 85/7/7 :: ساعت 6:38 عصر)
لینک های مرتبط: از موسیقی

http://2tamim1.parsiblog.comسلام بچه ها.چطورین ؟ متاسفانه نظر سنجی با افزایش روز به روز باز دید های بلاگ قبلیم داشت خیلی قشنگ میشد که متاسفانه اون بلاگ هک شد و به خاطر همین در اواخر ماه قبل این نظر سنجی با یه پسرفت رو به رو شد.ولی با این حال در این لحظه این نتایج اعلام میشه و بعد از اون میتونید به گزینه های جدیدی که در نظر سنجی ماه مهر اعلام میشه رای بدید.در ضمن حتما گزینه اولی که بیشترین رای رو داشته تو نظر سنجی باقی میمونه.

 

 نتایج نهایی نظر سنجی در ماه شهریور از نگاه کاربران وبلاگ دو تا میم :

بهترین تیوی ایرانی : ایران موزیک (8 رای) _ رتبه آخر : ام ان تیوی و ام آی تیوی (بدون رای) (فرق کانالای مجاز و باهم در این جا دریابید)

بهترین خواننده مرد ایرانی : علیرضا و حمید رضا (13 رای) _ رتبه آخر : حامی (بدون رای)

بهترین خواننده زن ایرانی : گوگوش (7 رای) _ رتبه آخر : مهرانا و دی جی مریم و هلن (بدون رای) (رقابت گوگوش و نوش آفرین در کسب این عنوان نفس گیر بود)

موسیقی محبوب ایرانی : موسیقی پاپ داخلی (6 رای) _ رتبه آخر : موسیقی پاپ لوس آنجلسی (4 رای) (این نظر سنجی در ماه دیگه تکرار نمیشه)

بچه ها منتظر نظر سنجی ماه مهر وبلاگ همین امروز باشید... 




نویسنده: پیمان(یکشنبه 85/7/2 :: ساعت 9:14 عصر)
لینک های مرتبط: از موسیقی